wtorek, 4 lutego 2020

Stosikowo 2020 - styczeń



Ile ciekawych pozycji książkowych przyniósł mi styczeń?



Zapraszam na szczegóły:











Od góry (choć przybywały od dołu):
  • "Archiwum Groźnych Historii" - prezent ze spotkania z Pawłem Fleszarem
  • "Agatha Raisin i martwa znachorka" - zakup własny w osiedlowym sklepie
  • "Ronja, córka zbójnika" - od Naszej Księgarni
  • "Poza granicą szaleństwa" - od Autora
  • "Taka miłość się zdarza" - od Filii
  • "Słowiański amulet" - jw. - recenzja
  • "Grób" - jw.
  • "Zielona 13" - od Dragona - recenzja








A na deser, rzutem na taśmę, czyli ostatniego dnia stycznia przyszła przesyłka od Wyd. Znak :)



Narobiłam Wam smaczka na któryś tytuł? :)

21 komentarzy:

  1. Tak. Mi. Na "Grób". Wyczekuję recenzji. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw muszę pochłonąć Ślepca, bo Grób to kontynuacja :)

      Usuń
  2. Bardzo przyjemny stosik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie za duży i dzięki temu nie straszy, prawda? :) I nie wszystko recenzenckie, więc większy luz

      Usuń
  3. Książka Renaty Kosin wydaje się czymś w moim guście. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętaj tylko, że to 2 tom :) Polecam zacząć od pierwszego :D

      Usuń
  4. "Słowiański amulet" i u mnie na stosiku. Dziś odebrałam "Okno z widokiem", które czytałam dawno temu z biblioteki. Kusi mnie książka Agnieszki Jeż, ale nie mam poprzednich części. Mam nadzieję, że pojawi się wydanie w ładnym pakiecie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słowiański za mną, Okno przede mną.
      Agnieszki Jeż mam komplet, tylko... całość czeka na czytanie - może w ramach jednego z postanowień noworocznych przeczytam właśnie tę serię? :)

      Usuń
  5. Kordel czeka u mnie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny stosik, chętnie bym przeczytała "Okno z widokiem" i "Zielona 13".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Czyli marzysz odprężeniu, bo to lekkie powieści

      Usuń
  7. Grób chętnie bym przeczytała. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, tylko wiesz - to drugi tom, po Ślepcu :)

      Usuń
    2. O kurczę, nie widziałam. W takim razie, będę musiała szybko nadrobić zaległości. Dzięki za informację. 😊

      Usuń
  8. Zaciekawiła mnie książka Grób. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Was wzięło na ten Grób :) To kontynuacja Ślepca

      Usuń
  9. Nic mnie zbyt mocno nie zainteresowało, z czego się cieszę, bo na półkach i tak mnóstwo tytułów do przeczytania na JUŻ.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba najfajniejsze stosiki, gdy podziwiasz czyjś i nic aż tak Cię nie kusi, że musisz to mieć i radość, że nie będzie większych zaległości :)

      Usuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...