piątek, 7 października 2022

Im mniej przybywa... - stosik września

...tym mniejszy stosik hańby!
 
 
Wrzesień nie zaskoczył mnie ilością książek, które przybyły pod mój dach. Dziewięć to taka idealna liczba, akurat do przeczytania w miesiąc...
Choć tym razem nie udało się ich na bieżąco wyczytać, skupiłam się bowiem na wcześniej przybyłych tytułach a od pewnego momentu czytanie już mi nie szło i skończyło się na zaledwie 8 pozycjach... Ale o tym w odrębnym podsumowaniu :)


A jak u Was wyniki września? Ile przybyło?



A oto stos:
 

Od góry:
  • "Moje serce pamięta" - do recenzji od Taniej Książki
  • "Tiary z Albanii" - patronat :) - do recenzji od Wyd. Lucky
  • "Zaczarowana zima w Olszowym Jarze" - do recenzji od Wyd. Filia
  • "Manipulacja" - do recenzji od Taniej Książki
  • "Furia" - do recenzji od Bonito
  • "Gra" - do recenzji od Wyd. Filia
  • "Sekretny kurort" - do recenzji od Bonito
  •  "Cała prawda" - niespodzianka od Wyd. Prószyński i S-ka
  • "Rozdarty welon" - do recenzji od Wyd.Filia

 
 
 
 
 
 
Przybyło do mnie również 3 tytuły, które w sierpniu czytałam w formie elektronicznej. Czyli Stosikowo to finalnie 12 pozycji papierowych.
 
Czytaliście? Macie w planach? Dajcie znać w komentarzach
 
 
 
[Jest to materiał reklamowy we współpracy z powyższymi księgarniami i wydawnictwami]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...