wtorek, 3 listopada 2020

A to ci dopiero stos... - październikowe stosikowo

Ale mi stos urósł w październiku... Prawie się przewrócił podczas robienia zdjęcia!
 
 
Jestem ciekawa, które tytuły już czytaliście i jakie są Wasze opinie. A może skusiłam Was jakimś tytułem lub przypomniałam o jego istnieniu - czekam na Wasze komentarze :)
 
 
 
 
 
 
Zresztą zobaczcie sami:
 
 
 
 
Od góry:
  • "Bądź dobrej myśli" - od OW Silver
  • "Molly" - od Burda Książki
  • "Nowy podarunek" - od Wyd. Filia
  • "Zakochany Święty Mikołaj" - jw.
  • "Listy pełne marzeń" - jw.
  • "Halny" - jw.
  • "Zapomniana piosenka" - od Wyd. Dragon
  • "W paszczy lwa" - od Autorki
  • "Dziewczyna z czerwonym warkoczem" - od Wyd. Prozami - recenzja
  • "Dolina mgieł i róż" - od Wyd. Filia
  • "Opowiadania z niewyspania" - od Autorki
  • "Talent jak lekarstwo" - jw.
  • "Chiński wirus" - od Autora
  • "Szlak Srebrnych Mgieł - od Wyd. Szara Godzina
  • "Odrobina magii" - od Wyd. Filia
  • "Bestia" - jw.
  • "Bliźnięta znad klifu" - od księgarni Tania Książka
  • "Światło w jej oczach" - jw.
  • "Wyjdź za mnie, kochanie" - jw. - recenzja
  • "Likwidacja" - od Wyd. Dragon
  • "Dublerka" - wygrana na Instagramie
  • "Kostandin" - od Wyd. Muza/Akurat - recenzja
 

5 komentarzy:

  1. Stos samych wspaniałości. Czytałam tylko W paszczy lwa, książka jest świetna. Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam 8 książek z tego stosu plus pierwsze wydanie "Podarunku" :D Przeczytane 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ogromniasty stos! Powodzenia w przeczytaniu. :PP

    OdpowiedzUsuń
  4. Stosisko jak lwisko! ;-)
    "Dolina mgieł i róż" - czytałam, bardzo ładna, przytulna powieść, wiem, że to któraś część cyklu, ale i tak da się czytać osobno, do tej pory pamiętam, że lektura zapewniła mi bardzo przyjem,ne poczucie odpoczynku, zwolnienia czasu... A i fabuła sympatyczna.

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...