poniedziałek, 30 września 2013

Wrześniowe nabytki wszelakie - stosik

Zapraszam Was dzisiaj na posta, który dzieli blogosferę - jedni lubią a inni nie znoszą. Trudno :P Ja zaliczam się do tych pierwszych i dlatego opowiem Wam jakie książki zasiliły moją biblioteczkę we wrześniu. Może i stos nie jest imponujący, ale przecież Targi Książki w Krakowie dopiero w październiku :P



O dołu:
  1. "Milcz nawet po śmierci" James Craig - do recenzji od Wydawnictwa MUZA S.A. - dziękuję :) - recenzja na początku października
  2. "Młyn nad Czarnym Potokiem" Anna J. Szepielak - zakupiona dzień po premierze, ale czasowo w tej chwili mi się nie uda jej przeczytać...
  3. "Przepis na szczęście" Katarzyna Michalak - zakupiona w dzień premiery (pierwszy raz w życiu) - recenzja
  4. "Klępy śpią" Piotr Kołodziejczak - do recenzji od Wydawnictwa Borgis - jedyna książka autora, której jeszcze nie przeczytałam... Dziękuję :)
  5. "M jak miłość. Początki" Marcin Mastalerz - do recenzji od Wydawnictwa Harlequin/Mira - dziękuję :)
  6. "Droga do domu" Przemysław Żuchowski - do recenzji od Wydawnictwa Poligrafia AD-REM 
  7. "Bajkowy przewodnik dla dzieci. Gmina Rewal" Maria Nienartowicz - jw. - dziękuję :)
Od Wydawnictwa AD-REM dostałam również regionalne kolorowanki - dziękuję Pani Magdo :)


Ale ich recenzją już zajęła się moja córcia :) przy udziale taty, bo na kolorowanie idealne jeszcze za mała jest :D

Western City - kowbojskie miasteczko pod Śnieżką



Co sądzicie o tych pozycjach? Kto by chciał którą książkę podkraść?

37 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. cieszę się :) dlatego też je publikuję, dla takich osób jak Ty i ja... i jeszcze wielu innych stosikowo zakręconych :)

      Usuń
  2. ja lubię, ale jestem za leniwa, aby tworzyć stosiki;) Ten przedstawia się całkiem ciekawie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie największy problem ze zmuszeniem się do przełożeniem karty z aparatu do lapka... hihi poza tym to szybko leci :D

      Usuń
  3. Ja również uwielbiam, miałam ochotę na Młyn....,, ale trochę niepochlebnych recenzji przeczytałam i mi przeszło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to :)
      A ja chcę sprawdzić na własnej skórze i wyrobić sobie swoje zdanie, bo poprzednie dwie książki autorki są boskie

      Usuń
  4. Książki niekoniecznie w moim guście, ale cieszę się, że tobie sprawiły przyjemność:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gusta innych szanuję i rozumiem, że nie każdemu się podoba to co mnie i na odwrót :)

      Usuń
  5. Czekam na recenzję Młyna nad Czarnym Potokiem, bo ja się srogo zawiodłam, więc ciekawa jestem Twojej opinii:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak już dotrę do czytania to na pewno się recenzja pojawi :)

      Usuń
  6. Ja bym chciała tę z nr 3:)Na swoją przesyłkę od Miry jeszcze czekam bo wybrałam inne tytuły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem wybór 3 :)
      tytuły? liczba mnoga?

      Usuń
  7. Przepis na szczęście dziś dostałam, jestem jej bardzo ciekawa;)

    OdpowiedzUsuń
  8. M jak miłość i Przepis na szczęście bym widziała u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie tylko "Milcz nawet po śmierci" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli w stronę kryminalną :) zapraszam Cię na recenzję - będzie lada dzień jak się napisze, chwilowo brak weny

      Usuń
  10. Młyn nad Czarnym Potokiem to mój typ, który chciałabym przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak przeczytam to się podzielę wrażeniami

      Usuń
  11. Słyszałam o "M jak miłość" i sądziłam, zę to cieniutkie, a tu taka cegła! :D Poza tym nie widzę nic dla siebie. Przyjemnej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, spora jest... kolos wręcz, nie mogę się doczekać lektury - dzięki :)

      Usuń
  12. Lubię stosiki. Trudno inaczej jak kocha się książki, nawet jeżeli na pierwszy rzut oka nie zainteresują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem tytuł czy nawet opis nic nie mówią a książka okazuje się być świetna

      Usuń
  13. Najbardziej ciekawi mnie "Młyn nad czarnym potokiem", więc będę wyczekiwać recenzji :) Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już teraz zapraszam, choć nie wiem kiedy to nastąpi :)

      Usuń
  14. Nie czytałam żadnej, więc jestem bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. recenzje będą się systematycznie pojawiać, zapraszam więc do śledzenia :)

      Usuń
  15. Ja też jestem ciekawa Twoich wrażeń po Młynie.. natomiast ukradłabym Bajkowy przewodnik po Rewalu! Muszę w końcu siąść i napisać fajnie zwiedzało nam się Szklarską Porębę z Bajkowym przewodnikiem. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytałam Twoje wrażenia po Młynie, nie mogę się doczekać lektury, ale najpierw recenzyjne, a potem priorytet to dwa wyzwania bo mam tyły...
      A Rewal piękniutki :)
      pisz pisz i się chwal zwiedzaniem, czekam też na wrażenia z "Zakładu" :)

      Usuń
  16. Pana Craiga jestem ciekawa i pani Szpielak, bo chodzą słuchy, że niezbyt udana książka, zatem jestem bardzo ciekawa Twojego zdania, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Craig lada dzień, a Młyn po jakimś czasie... słyszałam opinie, sprawdzę osobiście co myślę o książce :)

      Usuń
  17. O "Młynie..." krążą sprzeczne opinie, ciekawe jaka będzie Twoja. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej ciekawi mnie "Młyn...".
    A stosiki bardzo lubię - lubię patrzeć na nie, tworzyć swoje, przeglądać, co inni wybierają, co mają, a czego mnie brakuje... One mnie po prostu inspirują :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam stosiki :D
    a podkraść, bym podkradła Craiga :)
    Widzę, że córcia wystawiła kolorowankom najwyższą notę ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Przeczytałabym książkę Pani Michalak - głównie dlatego,. że jeszcze nic tej autorki nie zagościło u mnie, a chciałabym wreszcie poznać jej pióro :)

    OdpowiedzUsuń
  21. "Przepis..." i "Młyn..."- tych jestem ciekawa najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...